سلام ، به وب سایت زنوبر ایرانیان خوش آمدید.

کاهش ارزبری بیش از ۶۸۰ میلیون یورویی در بخش معدن و صنایع معدنی در سال ۹۸

کاهش ارزبری بیش از ۶۸۰ میلیون یورویی در بخش معدن و صنایع معدنی در سال ۹۸

کاهش ارزبری بیش از ۶۸۰ میلیون یورویی در بخش معدن و صنایع معدنی در سال ۹۸

توسعه تولید و تعمیق ساخت داخل، یکی از مهمترین برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری به منظور تحقق رونق تولید بود که در این راستا با برگزاری میزهای تعمیق ساخت داخل بیش از ۶۸۰ میلیون یورو کاهش ارزبری در بخش معدن و صنایع معدنی محقق شد.

به گزارش روز دوشنبه سایت خبری تحلیلی معدن ۲۴، در این زمینه در سال ۹۸ یک میز ساخت داخل در صنعت مس با داخلی‌سازی ۱۸ قطعه و تجهیز و کاهش ارزبری ۷۰۰ هزار یورویی برگزار شد.
برپایه این گزارش، در سال جاری برگزاری یک میز ساخت داخل در صنعت فولاد با داخلی سازی پنج محصول نهایی و یک خط تولید و کاهش ارزبری ۴۳۰ میلیون یورویی در دستور کار قرار گرفت.
همچنین پروژه داخلی‌سازی تولید لوله فلزی از تختال فولاد با کاهش ارزبری ۲۵۰ میلیون یورویی، دیگر برنامه ای است که در این راستا قابل اشاره است.

به گزارش معدن۲۴، امسال مهمترین برنامه‌های ساخت داخل شامل جایگزینی واردات و توسعه ساخت داخل، ایجاد مرکز ساخت داخل ماشین‌سازی و تجهیزات، ایجاد سامانه توانمندی‌ها و اعلام نیاز (توانیران) به آدرس www.tavaniran.ir، برگزاری میزهای تعمیق ساخت داخل، اجرایی کردن قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و ممنوعیت واردات یک‌هزار و ۵۲۳ ردیف تعرفه دارای کالای مشابه خارجی و غیرضروری بود.
این گزارش حاکی است تا پایان بهمن ماه، ۱۰ میز ساخت داخل در صنایع مختلف برگزار شد.

 
منبع: madan24.com
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.