سلام ، به وب سایت زنوبر ایرانیان خوش آمدید.

معدن‌کاری به کمک هوش مصنوعی با پلتفرم مدیریت هوشمند

معدن‌کاری به کمک هوش مصنوعی با پلتفرم مدیریت هوشمند

معدن‌کاری به کمک هوش مصنوعی با پلتفرم مدیریت هوشمند

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، تحلیل‌های هوشمندانه‌ای را به معدن‌کاران ارائه می‌دهد و به آنها در بهینه‌سازی فرآیندها، پیش‌بینی خطرات احتمالی و افزایش ایمنی کار کمک می‌کند.

علی رمضانی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در خصوص محصولات این شرکت و کاربرد آن‌ها عنوان کرد: پلتفرم نرم‌افزاری تحت وب شرکت خدمات تخصصی تحول دیجیتال و معدن‌کاری دیجیتال را به معدن‌کاران کشور ارائه می‌دهد. این پلتفرم گامی فراتر از هوشمندسازی و تخصیص ماشین‌آلات است و تمام فرآیندهای معدن‌کاری را از اکتشاف تا استخراج به طور کامل پوشش می‌دهد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: کارایی این پلتفرم در افزایش راندمان، به معدن‌کاران در صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان کمک می‌کند. همچنین به طور کامل با نیازهای هر معدن و هر نوع استخراج قابل انطباق است. وی خاطرنشان کرد: جامعیت این پلتفرم به معدن‌کاران امکان می‌دهد تا تمام فرآیندهای خود را در یک پلتفرم واحد، مدیریت و کنترل کنند و در واقع با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، تحلیل‌های هوشمندانه‌ای را به معدن‌کاران ارائه می‌دهد. این تحلیل‌ها به معدن‌کاران کمک می‌کند تا فرآیندهای خود را بهینه‌سازی کنند، راندمان را افزایش دهند و از خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.